لوازم خودرو

خرید اینترنتی ، خرید پستی ، کالا را درب منزل تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید.

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

کیف ابزار هایپر تاف

کیف ابزار هایپرتاف

 
        

قیمت   45,000  تومان

 

از ابزارآلات دستی برای انجام دادن امور ساده استفاده می‌شود. چه بخواهید یک تعمیر کوچک انجام دهید چه پروژه بازسازی خانه را در برنامه داشته باشید قطعاً از ابزارآلات دستی به عنوان بخش مهمی از کارتان یاد خواهید کرد و قطعاً به آن نیاز خواهید داشت.این کیف ابزار بسیار شیک و کاربردی دارای 12 عدد جیب و محفظه ی داخلی کفی دار مستحکم برای نگهداری ابزار آلات و حمل راحت و یکجای آنها به کمک شما می آید.

 

 

 

این کیف شانه ای با دسته راحتی ارگونومیک حامل ابزارهایی خواهد بود که برای تکمیل طیف گسترده ای از پروژه ها در اطراف خانه نیاز دارید.از دیگر ویژگی‌های این کیف ابزار این است که می‌توانند کادوی تولدی بسیار مناسب برای روز پدر باشد.این یک کیف دستی مناسب و با دوام  12 جیبه است که می تواند از جایی به جای دیگر منتقل شود در حالی که همه چیز را به طور مرتب در جای خود نگه می دارد.همچنین این کیف برزنتی با رنگ و ظاهری شیک چند منظوره نیز هست و شما میتوانید برای مصارف دیگر این کیف را همراه خود داشته باشید.

 

 

نقاط قوت

  • وزن کم
  • استحکام بالا
  • استفاده از یراق با کیفیت
  • ابعاد مناسب
  • حمل آسان
  • تهیه شده از پارچه های برزنتی دو لایه ضد آب با دوخت قوی
  • دارای بند رو دوشی بلند

 

این کیف بدون ابزار هست 

قیمت این محصول 45000 تومان

 ]
        
قیمت : 45,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کارواش خانگی فندکی


کارواش خانگی فندکی

 

 
        

قیمت   350,000  تومان

 

دستگاه کارواش فندکی یک کارواش کامل در ابعاد خانگی و اندازه کوچک است برق تغذیه آن از فندکی اتومبیل تامین می شود و به همین دلیل می توان از آن در سفر نیز استفاده کرد. دستگاه از یک پمپ و شلنگ 10 متری و یک نازل به همراه ملحقاتی از قبیل  واتر جت که مخزن مایع شوینده نیز بر روی آن قراردارد تشکیل شده است. با 20 لیتر آب می توان به راحتی یک اتومبیل را شست.

 

 

از این دستگاه می توان برای سمپاشی و شستن فرش و .... نیز استفاده کرد.طول سیم برق فندکی 3 متر است .شست و شوی خودرو ، سطوح مختلف در منزل ، آبیاری گلها و گیاهان موجود در باغچه ها و کارهایی از این قبیل ، اغلب با استفاده از شیلنگ های آب صورت می گیرد ، این امر افزایش مصرف آب و در نتیجه بالا رفتن میزان هزینه ها را برای شما به همراه دارد . اما شما به راحتی با استفاده از کارواش خانگی فندکی، می توانید این مشکل را حل کنید.

 

 

کارواش خانگی فندکی ، یک ابزار بسیار کارآمد جهت شست و شو و تمیز کردن اتومبیل ، سطوح خارجی ، نمای ساختمان ، آبیاری باغچه ها و ... می باشد .این محصول ، بسیار کم مصرف بوده و مشکل هدر رفت آب  و همچنین افزایش هزینه ها را برای شما حل خواهد کرد . این کارواش خانگی آب را با فشار زیاد به سمت جلو می پاشد و به راحتی قابل استفاده است .

 

 

مشخصات کلی کالا:

کارواش خانگی فندکی

کارکرد راحت و آسان

مناسب برلی شستن اتومبیل، حیاط ، پنجره ها و ...آب پاشی باغچه ها و باغ ها

شستشوی سطوح تا ارتفاع زیاد بدون نیاز به نردبان

شستشوی و جرم گیری کف

آبیاری ملایم گلهای ظریف

صرفه جویی در مصرف آب تا بیش از 50 درصد

بدون نیاز به طی و جارو حین شستشو و قدرت پاک کنندگی زیاد تنها با فشار آب

 

قیمت این محصول 350000 تومان


 ]
        
قیمت : 350,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

تیغه شیشه پاک کن ماشین 2 عددی


تیغه شیشه پاک کن ماشین 2عددی

 

آیا تا به حال فکرکرده اید برای پاک کردن سطوح و یا شیشه به جزء پارچه می توانید از ابزار مناسب تر و مخصوص این کار استفاده کنید؟ تیغه شیشه پاک کن وسیله مناسب و پرکاربرد در پاک کردن انواع سطوح اعم از سرامیک ، شیشه ،موزائیک یا هرجای مسطح دیگراست.نوارهای سیلیکونی و نرم این شیشه پاک کن ها به راحتی تمام آب و آشغال ها را از روی سطوح پاک خواهند کرد بدون اینکه کوچکترین لک یا خط و خشی بر روی شیشه یا سطح باقی بگذارند.

 

 

نرمی لبه های آن باعث شده که شما با اطمینان خاطر از این که بر روی سطوح شما خط نمی اندازد از آن استفاده کنید و تنها با یک بار کشیدن بر روی سطح مورد نظر بدون نیاز به عمل رفت و برگشت آن را تمیز کنید.دسته ی محکم آن باعث شده است که شما بتوانید فشار مناسب جهت پاک کردن سطوح را به آن وارد کنید و مطمئن باشید که تیغه شیشه پاک کن بر اثر این فشار نخواهد شکست و کاملا مقاوم است.ارتفاع مناسب دسنه ی این تیغ باعث شده سطوحی که در ارتفاع بالا هستند و دسترسی به آن ها مشکل است را نیز نظافت کنید.

 

 

توجه داشته باشید به جنس سیلیکونی نرم و با قدرت این تیغه دیگر نیازی نیست که بعد از استفاده از این تیغه شیشه پاک کن ، مجددا برای پاک کردن سطح از دستمال استفاده کنید چون تنها بایک بار کشیدن آن بر روی سطح به طورکامل آب یا هرگونه لک و کثیفی را از بین خواهد برد. بنابراین همانطورکه گفته شد از این تیغه علاوه بر نظافت می توانید برای جمع کردن آب جمع شده در یک محیط نیز استفاده کنید.در نظر داشته باشید که از این تیغه می توانید برای نظافت و یا پاک کردن بدنه ی خیس ماشین و یا حتی پاک کردن برف و باران جمع شده روی ماشین و مکان های دیگر نیز استفاده کرد.

 

 

مشخصات کلی کالا:

تیغه تمیز کننده شیشه خودرو
- جنس: پلاستیک مقاوم
- تیغه بسیار نرم و منعطف
- جلوگیری از افتادن هر گونه خط و خش و هنگام تمیز کردن
- محافظت از شیشه و جلوگیری از یخ زدگی
- مناسب برای تمام خودرو ها

 

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان

 


 ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

مایع پولیش ماشین

مایع پولیش ماشین scratch dini

 

راه‌های زیادی برای حفظ زیبایی خودرو وجود دارد که هم می‌توانید خودتان آنها را انجام دهید و هم یک متخصص. برخی کارها جنبه حفاظتی و برخی دیگر جنبه ترمیمی دارند. پولیش نیز، از جمله کارهای ترمیمی هست.رنگ بدنه‌ی خودرو موضوعی است که نسبت به آن نمی‌توان بی‌تفاوت بود. توجه به ظاهر و زیبایی خودرو به‌خصوص ظاهر خارجی آن اهمیت زیادی دارد و به‌نوعی می‌تواند نمایانگر شخصیت شما باشد.

 

 

پولیش خودرو مایعی است که بر روی سطوح رنگ شده و به منظور از بین بردن خط و خش‌ها و آلودگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مایع حاوی مواد سایا است که با برداشتن یک لایه نازک از رنگ، خط و خش‌ها را پر کرده و آنها را از بین می برد. شما می‌توانید مایع پولیش را هم با دست و هم با دستگاه پولیش برقی یا بافر و با استفاده از یک تکه پارچه نرم روی بدنه بمالید. اکثر تولیدکنندگان مواد پولیش توصیه می‌کنند به منظور از بین بردن خط و خش‌ها، چند لایه پولیش را با کمترین میزان فشار روی بدنه بمالید.

 

 

پولیش ماشین scratch dini یک پولیش خالص و بدون سیلیکون میباشد که جهت پرداخت کردن و براق کردن سطح رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار میگیرد، پولیش اتومبیل scratch dini همچنین جهت رفع خراشها و خطوط سطحی رنگ ماشین و ماتی رنگ و همچنین ترمیم بخشهای آسیب دیده رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. از پولیش اتومبیل scratch dini میتوان جهت رفع رنگهای بجا مانده که بر اثر برخورد با ماشینهای دیگر ایجاد گردیده است استفاده نمود و همچنین جهت پاک کردن لکه های قیر در قسمت های اطراف گلگیر و رکاب خودرو میتوان از این پولیش استفاده نمود.

 

قیمت این محصول 20000 تومان


 ]
        

قیمت : 20,000  تومان

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

گیره ی آویز پشت صندلی خودرو طرح گیتار 2 عدد

گیره ی آویز پشت صندلی خودرو طرح گیتار 2عدد

  
        

قیمت   30,000  تومان

 

گیره ی آویز پشت صندلی خودرو روشی مناسب برای آویز کردن وسایل در خودرو جهت جلوگیری از پرتاب شدن در حین رانندگی می باشد.این محصول مناسب برای نگهداری انواع کیسه های خرید، کت، کیف، کیسه زباله، چتر و … و در طرح گیتار می باشد. ​ در هر بسته 2 عدد آویز کوچک ،زیبا و با کیفیت وجود دارد.

 

 

این محصول میتواند به شکل آویز،کیف ها یا کیسه های خرید شما را به راحتی نگه دارد. برای صرفه جویی در فضا وسیله ای عالی میباشد و میتوانید در مسافرت ها وسایل اضافی خود را آویز کنید.همچنین در خرید های خود برای جلوگیری از ریخت و پاش وسایل ها ،یا برای آویز کردن وسایل حساسی مثل دوربین برای جلوگیری از ضربه در حین رانندگی بهترین گزینه میباشد. ​

 

 

این وسیله همچنین کوچک بوده و علاوه بر نصب راحت پشت هدرست صندلی فضای کمی اشغال کرده و زمانیکه به آن نیازی ندارید می توانید به راحتی آن را به داخل هدرست بچرخانید و یا باز کرده و در کیسه ی پشت صندلی یا داشبورد نگهداری کنید.این آویز طرح گیتار در رنگهای مختلف و کیفیتی بالا دارای ظاهری فانتزی بوده و جلوه ی زیبایی به صندلی شما میبخشد.

 

 

 خصوصیات کلی:

گیره ی آویز پشت صندلی خودرو

طرح گیتار

رنگهای قرمز ، سبز و آبی

ساخته شده از پلاستیک با کیفیت

سبک و کم حجم

قابلیت نصب بسیار آسان بر روی صندلی خودرو

پر کاربرد

عدم اشغال فضای داخل خودرو

با قابلیت تنظیم مناسب برای تمام خودروها با قطر میله پشت صندلی کمتر از 13 میلی متر

قابلیت نگهداری کیف ، کیسه و سایر لوازم

هر بسته حاوی دو عدد گیره پشت صندلی می باشد.  ​ 

 

قیمت 2عدد از این محصول 30000 تومان


 ]
        
قیمت : 30,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کناره گیر صندلی خودرو 2 عددی

کناره گیر صندلی خودرو 2عددی

 

کناره گیر صندلی خودرو از جنس چرمی در رنگهای مختلف و بصورت نرم و بالشتی تهیه شده و در کنار کنسول دنده وصندلی شاگرد و راننده نصب میشود وضمن زیبایی که به ماشین میبخشد به بهداشت ماشین کمک شایانی میکند و باعث میشود دیگر گوشی ،پول و... به پایین نیوفتد.

 

 

تا حالا برایتان اتفاق افتاده توی در کنار صندلی راننده یا شاگرد که کنارکنسول دنده و صندلی هست گوشی پول ،سیگار فندک وخیلی چیزای دیگر می افتد و دیگر پیدا نمیشود سخت بالا می آید و در برخی موارد مجبور به کشیدن ندلی به عقب برای برداشتنش میشوید.کناره گیر صندلی خودرو این مشکل را حل کرده است.

 

 

ویژگی های کلی کالا:

ابعاد : 5×5×43 سانتی متر

وزن : 200 گرم

جنس : چرم

رنگهای مختلف

تعداد : 2 عددی

محل قرارگیری :بین صندلی و کنسول ماشین

 

قیمت این محصول 55000 تومان


 ]
        
قیمت : 55,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

جارو برقی و پمپ باد ماشین دوکاره


نام inflator 
جنس بدنه abs
رنگ زرد
قدرت باد 120W
قدرت مکش 90W
عملکرد پمپ باد و جاروبرقی
فشارستج باد  http://www.takshop91.biz/uploads/2288_1466871314.png
حداکثر فشار هوا 250psi
ابعاد 13.98 in x 5.51 in x 3.94 in (35.5 cm x 14.0 cm x 10.0 cm)
وزن 32.42 اونس (919 گرم)

 

معرفی اجمالی محصول:

توضیحات جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین inflator :

این محصول یک جاروی دو کاره طراحی شده برای خودرو است که توسط فندکی ماشین کار می کند که هم به عنوان جارو برقی مکش را انجام می دهد و هم به عنوان پمپ باد کارایی دارد
جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین inflator این جارو توسط برق ماشین (12 ولت) با وصل شدن به جا فندکی براحتی همه جای ماشین شما را تمیز می کند حتی زیر صندلی ها وجاهایی که تمیز کردن آن برای شما سخت است توسط پمپ باد این دستگاه می توانید باد لاستیکها را تنظیم نمایید یکبار امتحان کنید تا لذت استفاده از این جارو را بچشید
یکی از معزلات در پاکیزگی خودرو ، نظافت درون آن می باشد و این دستگاه ها به دلیل استفاده از باطری دارای قدرت کمتری هستند و نیز شارژ آن با اتمام باطری به پایان می رسد
جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین inflator بسیار سبک و کم حجم بوده و به راحتی در کنار دیگر ملزومات اصلی خودرو قرار می گیرد
هیچ وقت اتومبیل شما در جاده نمی ماند و آسوده خاطر به راه خود ادامه خواهید داد 
کمپرسور مخصوص اتومبیل سواری دارای سیلندر و دینام مستقل می باشد و لاستیک اتومبیل و هر گونه وسیله بادی شما را در عرض چند دقیقه باد می کند.
 

دیگر موارد استفاده از جارو برقی و پمپ باد فندکی ماشین :
 

یک همراه خوب در مسافرت برای خانواده ها
 
 

قابل استفاده برای کسانی که به استخر های دور از محل زندگی میروند( نیازی به حمل تیوپ پرشده ندارید)
 
 

قابل استفاده برای بازیکنان تیم های ورزشی جهت توپ فوتبال، والیبال بسکتبال و...
 
 

قابل استفاده برای دارندگان دوچرخه و موتور سیکلت
 
 

قابل استفاده در مدارس ، دانشگاهها و مراکز فنی حرفه ای و در خیابان و بزرگراه

  

مزیت های جانبی پمپ باد:


کاهش مصرف سوخت

 
بهبود در ترمزگیری خودرو

  
کاهش استهلاک تایر خودرو

قیمت این محصول 250000 تومان


 ]
        
قیمت : 250,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

سطل زباله ماشین


                                                               

  

        

قیمت   25,000  تومان

    

  • سطل زباله داخل خودرو

  • سطل زباله دو طرفه

  • قابل استفاده در ماشین یا در کنار میز کار

  • قابل نصب در قسمت های مختلف خودرو

  • دارای گیره نصب

  • وسیله ای بی نظیر برای جلوگیری از کثیف شدن ماشین

  • وسیله ای کاربردی برای حفظ محیط زیست

  • قابل شست و شو

  • در رنگهای متنوع

  • ارسال رنگ به صورت رندوم می باشد







اگر زمان زیادی در خودرو خود سپری می کنید و دارای فرزند می باشید حتما تمایل دارید که زباله های خود را در محفظه و مکان خاصی جمع آوری کنید یا اگر در داخل ماشین از نوشیدنی و خوراکی های زیادی استفاده می کنید به جای اینکه زباله های خود را بیرون از ماشین بریزید و باعث آلوده شدن محیط زیست شوید و یا اینکه زباله ها ی خود را در گوشه کنار ماشین بریزید و وقت زیادی را برای جمع آوری زباله ها و تمیز کردن ماشین بگذارید. در نگاه اول دو راه حل وجود دارد، اولین راه ریختن زباله ها داخل کیسه فریزر می باشد که همین کیسه ها به سختی جذب محیط زیست شده و برای محیط زیست خطر ناک است و راه دوم استفاده از این سطل زباله می باشد که هم کم حجم است و هم بسیار کاربردی.

قیمت این محصول 25000 تومان

 


 


 ]
        
قیمت : 25,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا