لوازم خودرو

خرید اینترنتی ، خرید پستی ، کالا را درب منزل تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید.

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

سطل زباله ماشین

سطل زباله ماشین
 ]
         
قیمت : 30,000  تومان
 


  • سطل زباله داخل خودرو

  • سطل زباله دو طرفه

  • قابل استفاده در ماشین یا در کنار میز کار

  • قابل نصب در قسمت های مختلف خودرو

  • دارای گیره نصب

  • وسیله ای بی نظیر برای جلوگیری از کثیف شدن ماشین

  • وسیله ای کاربردی برای حفظ محیط زیست

  • قابل شست و شو

  • در رنگهای متنوع

  • ارسال رنگ به صورت رندوم می باشد







اگر زمان زیادی در خودرو خود سپری می کنید و دارای فرزند می باشید حتما تمایل دارید که زباله های خود را در محفظه و مکان خاصی جمع آوری کنید یا اگر در داخل ماشین از نوشیدنی و خوراکی های زیادی استفاده می کنید به جای اینکه زباله های خود را بیرون از ماشین بریزید و باعث آلوده شدن محیط زیست شوید و یا اینکه زباله ها ی خود را در گوشه کنار ماشین بریزید و وقت زیادی را برای جمع آوری زباله ها و تمیز کردن ماشین بگذارید. در نگاه اول دو راه حل وجود دارد، اولین راه ریختن زباله ها داخل کیسه فریزر می باشد که همین کیسه ها به سختی جذب محیط زیست شده و برای محیط زیست خطر ناک است و راه دوم استفاده از این سطل زباله می باشد که هم کم حجم است و هم بسیار کاربردی.

قیمت این محصول 30000 تومان

 

 
 ]
        
قیمت : 30,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین
 ]
         
قیمت : 35,000  تومان
 

 

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین

 

این محصول واکس بازسازی کننده و محافظ چند منظوره قطعات فایبرگلاس مشکی داخل و خارج خودرو با ماندگاری بالا می باشد.تنها با یک بار کشیدن اسفنج آغشته به واکس روی این سطوح میتوانید شاهد نو و پررنگ شدن سطوح فایبرگلاس مثل روز اولش شوید.بدون کوچکترین اثر چربی روی سطح و خشک شدن آنی.میتوانید بلافاصله روی آن دستمال بکشید تا شاهد از بین نرفتن اثر واکس و مقایسه قبل و بعد واکس زدن شوید.

 

 

 از دیگر قابلیت های فوق العاده این واکس می توان به عدم جذب گرد و غبار و جلوگیری از ترک خوردگی و سفیدک زدن سطح اشاره کرد.این واکس و محافظ سطوح پلاستیکی دارای خاصیت آنتی استاتیک و آنتی UV بوده و فاقد چسبندگی می باشد.واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی با فرمولی جدید برای کلیه سطوح پلاستیکی بیرونی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

ایجاد درخشندگی بر روی سطوح پلاستیکی و جلوگیری از ترک خوردگی از ویژگی های بازسازی کننده پلاستیک می‌باشد. استفاده از این محصول باعث بازگرداندن رنگ مشکی به سطوح پلاستیکی می‌شود.واکس بازسازی کننده پلاستیک را واکس بازسازی کننده پلاستیکی مشکی را بر روی اسفنج نرم ریخته و سطوح مورد نظر را تمیز نمایید.برای نوار های مشکی دور درب و سپر ها و نیز آینه های بغل و کلیه سطوح پلاستیکی مشکی می‌توان از آن استفاده کرد.

 

قیمت این محصول 35000 تومان

 ]
        
قیمت : 35,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4 عددی

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4عددی

 ]
         
قیمت : 85,000  تومان
 

 

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4عددی

 

این وسیله قطعه ایست که برای حفاظت از نور آفتاب و باد و ورود حشرات روی پنجره های خودرو نصب میشود.به اینصورت که پس از باز کردن درب خودرو پرده را روی درب گذاشته و از دو طرف خارجی و داخلی درب مثل لباسی روی پنجره میپوشانید.سپس براحتی درب بسته میشود.شما میتوانید براحتی پنجره را بسته و باز کنید.با وجود پنجره ی باز از آزار شدت باد و صدای آن یا ورود ناخواسته حشرات جلوگیری کنید و همچنین از تابش مستقیم نور خورشید روی پوستتان نیز در امان بمانید.

 

 

دو دلیل برای نصب آفتابگیر وجود دارد. دلیل اول همانطور که از نام آن پیداست برای حفاظت راننده و سرنشینان از مضرات و آزار تابش نور مستقیم به ماشین است. در ابتدا و انتهای روز زمانی خورشید از نزدیک زمین نور افشانی مینماید و راننده را دچار ناراحتی در دید مینماید. که بدلیل دودی بودن این وسیله ونصب آن بروی پنجره های خودرو کمک زیادی در راحت بودن دید راننده در هنگام صبح و یا غروب می نماید.

 

 

دلیل دوم برای نصب آفتابگیر این است که در هنگام رانندگی اگر شیشه خودرو را خواسته باشید باز نمایید با صدای زیاد باد مواجه خواهید شد و همچنین این باد موجب آزار سرنشینان خواهد شد. با نصب این آفتابگیر از ورود باد به داخل خودرو و سروصدای زیاد آن تا حد قابل توجه ای کاسته می شود. این دلیل خود بر نام تجاری آفتابگیر تاثیر داشته که موجب نامیدن این وسیله به بادگیر نیز شده است.

 

 

حتی در صورت استفاده از کولر ماشین ، تابش مستقیم آفتاب موجب گرم شدن بخشی از صورت و بدن سرنشینان خودرو می گردد و آسایش را از آنها سلب می کند.این آفتابگیر یا پرده شیشه بغل در انواع خودرو تا ۵۰% می تواند از ورود گرمای خورشید جلوگیری نماید ، لذا علاوه بر ایجاد آسایش، کاهش مصرف سوخت را در خودرو نیز بدلیل استفاده کمتر از کولر به همراه خواهد داشت.

 

قیمت این محصول 85000 تومان

 ]
        
قیمت : 85,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

مینی کارواش ایزی

مینی کارواش ایزی جت
 ]
         
قیمت : 160,000  تومان
 



 

 

جدید ترین  واترجت خانگی که به راحتی برای استفاده و شستشوی انواع سطوح سیمانی، آسفالت، گیاهان، جمن ها و شستشوی ماشین و ... بوده که با داشتن 8 نوع مختلف آب پاشی ، بهترین گزینه برای شستشو می باشد. این محصول به سر شیلنگهای معمولی متصل شده و 8 مدل خروجی آب برای شما ایجاد می کند. این محصول همچنین به میزان زیادی در مصرف آب صرفه جویی می کند

 

 

توضیحات محصول :


ایزی جت وسیله ای کامل و بی نظیر برای انجام کلیه امور آبیاری باغچه ها، باغبانی، تمیزکردن سطوح خارجی و نمای ساختمانها و همه فضاهای خارجی منزل می باشد با استفاده از ایزی جت انرژی آب را مهار کرده و می توانید هر طور که مایل هستید با استفاده از 8 خروجی مختلف تعبیه شده روی نازل انتهایی، آب را با سرعت و شدت دلخواه خود بر روی سطوح مختلف اسپری نمایید با این وسیله،‌آب با فشار زیاد، می تواند در فواصل دور و یا ارتفاعات غیر قابل دسترس متمرکز شده و براحتی و بدون نیاز به جارو و طی، کلیه سطوح منزل شامل کف ساختمان ،‌شیشه ها تا طبقات دوم و سوم و فضاهای بیرونی منزل مثل حیاط خانه و پارکینگ را به سرعت تمیز نماید

 

 

 

 

 

مزایای استفاده از دستگاه آب پاش جت مینی :


- شستشوی سطوح تا ارتفاع زیاد بدون نیاز به نردبان
- شستشوی کف و رفع جلبک و جرم کف
- باز کردن آبراه ها
- بازکردن  فیلتر استخر
-  آبیاری ملایم گلهای ظریف
- صرفه جویی در مصرف آب تا بیش از 50 درصد
- بدون نیاز به طی و جارو حین شستشو و قدرت پاک کنندگی زیاد تنها با فشار آب

 

 

 

 


 

دارای 8 نوع مختلف برای پاشیدن آب با حالتهای مختلف


مناسبترین گزینه برای آب دادن به انواع گیاهان و شستشوی انواع سطوح مختلف

 قیمت این محصول 160000تومان می باشد

  


 ]
        
قیمت : 160,000  تومان
 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا