لوازم خودرو

خرید اینترنتی ، خرید پستی ، کالا را درب منزل تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

سطل جمع شونده دسته دار

سطل جمع شونده دسته دار

  
        

قیمت : 45,000  تومان

 

سطل شستشوی تیک آف، یک محصول با کاربری و طراحی بسیار ساده است که از کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار مناسبی بهره می‌برد.این سطل شستشوی خودرو که از جنس پلاستیک بسیار مقاوم ساخته‌شده؛ با طراحی استوانه‌ای شکل تا‌شو، قابلیت حمل بسیار آسانی داشته و فضای بسیار کمی را در خودرو اشغال می‌کند.

 

 

لازم به ذکر است که ظرفیت این محصول بسیار بالا بوده و برای تمام خوردو‌ها مناسب است.شما میتوانید از این سطل برای شستشوی خودروی خود ,ماهیگیری, حمل وسایل به پیک نیک و... استفاده کنید.همچنین به دلیل داشتن دسته قابلیت حمل آسان داشته و توسط حلقه ی های پلاستیکی سر و ته سطل از محکم و ثابت ماندن سطل مطمئن باشید.

 

 

سطل آب تاشو

با دوام،دارای پوشش PVC
100%ضد نشت
دارای دسته فلزی برای حمل آسان
مناسب کمپینگ،ماهیگیری، داخل خودرو و ...
ابعاد: 160*170 میلیمتر
حجم: 3.5 لیتر

 


 ]
        
قیمت : 45,000  تومان
 
 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

عروسک ایموجی فنری 2 عددی

عروسک ایموجی فنری 2 عددی

  
        

قیمت : 20,000  تومان

 

عروسکهای ایموجی فنری رقیب جدید عروسک های کلاسیک قبلی هستند؛ همان عروسک فنری خودرو که در گذشته طرفدار زیادی داشته اند ولی امروزه محبوبیت خود را از دست داده اند.این روزها سرو کار همه مردم به نحوی با فضای مجازی است و این ایموجی های دوست داشتنی برای همه ی مردم آشنا و دوست داشتنی می باشد و هر شخصی به شکل خاصی از آنها علاقه دارد و شکلک مخصوص به خود را دارد.

 

 

عروسک ایموجی فنری برای ماشین اخیرا با استقبال زیادی مواجه شده اند. عروسک های ایموجی فنری در ابعاد 75 در 50 میلی متر تولید شده اند و به دلیل ابعاد کوچک و جذابیتی که دارند حتی شاید بعضی ها از چند عروسک در کنار هم استفاده کنند. فنر موجود در این عروسک ها باعث اتصال سر عروسک به دو پای آن می شود.

 

 

شکلک های ایموجی به خودی خود جذابیت بسیار زیادی دارند و این جذابیت وقتی چند برابر می شود که سر این عروسک به واسطه ی فنر تعبیه شده با حرکات خود رو تکان می خورد و آن ها را دوست داشتنی تر از پیش می کند.اتصال این عروسک فنری روی داشیورد توسط پاهای عروسک با چسب صورت می گیرد.

 

 

عروسک ایموجی فنری آن قدر دوست داشتنی هستند که فقط به عنوان عروسک های متحرک در خوردو به کار گرفته نشوند و پای خود را فراتر بگذارند و بر روی میز کار و … هر چند دقیقه با حرکت داده شدنشان توسط شما حس خوبی را به شما منتقل کنند و کمی از خستگیتان را برطرف سازند. پس اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص بیان احساساتتان با این شکلک ها هستید هرچه زودتر شکلک مخصوص به خود را پیدا کنید.

 

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان


 ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین

 
        

قیمت : 35,000  تومان

 

این محصول واکس بازسازی کننده و محافظ چند منظوره قطعات فایبرگلاس مشکی داخل و خارج خودرو با ماندگاری بالا می باشد.تنها با یک بار کشیدن اسفنج آغشته به واکس روی این سطوح میتوانید شاهد نو و پررنگ شدن سطوح فایبرگلاس مثل روز اولش شوید.بدون کوچکترین اثر چربی روی سطح و خشک شدن آنی.میتوانید بلافاصله روی آن دستمال بکشید تا شاهد از بین نرفتن اثر واکس و مقایسه قبل و بعد واکس زدن شوید.

 

 

 از دیگر قابلیت های فوق العاده این واکس می توان به عدم جذب گرد و غبار و جلوگیری از ترک خوردگی و سفیدک زدن سطح اشاره کرد.این واکس و محافظ سطوح پلاستیکی دارای خاصیت آنتی استاتیک و آنتی UV بوده و فاقد چسبندگی می باشد.واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی با فرمولی جدید برای کلیه سطوح پلاستیکی بیرونی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

ایجاد درخشندگی بر روی سطوح پلاستیکی و جلوگیری از ترک خوردگی از ویژگی های بازسازی کننده پلاستیک می‌باشد. استفاده از این محصول باعث بازگرداندن رنگ مشکی به سطوح پلاستیکی می‌شود.واکس بازسازی کننده پلاستیک را واکس بازسازی کننده پلاستیکی مشکی را بر روی اسفنج نرم ریخته و سطوح مورد نظر را تمیز نمایید.برای نوار های مشکی دور درب و سپر ها و نیز آینه های بغل و کلیه سطوح پلاستیکی مشکی می‌توان از آن استفاده کرد.

 

قیمت این محصول 35000 تومان

 ]
        
قیمت : 35,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4 عددی

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4عددی

  
        

قیمت : 85,000  تومان

 

این وسیله قطعه ایست که برای حفاظت از نور آفتاب و باد و ورود حشرات روی پنجره های خودرو نصب میشود.به اینصورت که پس از باز کردن درب خودرو پرده را روی درب گذاشته و از دو طرف خارجی و داخلی درب مثل لباسی روی پنجره میپوشانید.سپس براحتی درب بسته میشود.شما میتوانید براحتی پنجره را بسته و باز کنید.با وجود پنجره ی باز از آزار شدت باد و صدای آن یا ورود ناخواسته حشرات جلوگیری کنید و همچنین از تابش مستقیم نور خورشید روی پوستتان نیز در امان بمانید.

 

 

دو دلیل برای نصب آفتابگیر وجود دارد. دلیل اول همانطور که از نام آن پیداست برای حفاظت راننده و سرنشینان از مضرات و آزار تابش نور مستقیم به ماشین است. در ابتدا و انتهای روز زمانی خورشید از نزدیک زمین نور افشانی مینماید و راننده را دچار ناراحتی در دید مینماید. که بدلیل دودی بودن این وسیله ونصب آن بروی پنجره های خودرو کمک زیادی در راحت بودن دید راننده در هنگام صبح و یا غروب می نماید.

 

 

دلیل دوم برای نصب آفتابگیر این است که در هنگام رانندگی اگر شیشه خودرو را خواسته باشید باز نمایید با صدای زیاد باد مواجه خواهید شد و همچنین این باد موجب آزار سرنشینان خواهد شد. با نصب این آفتابگیر از ورود باد به داخل خودرو و سروصدای زیاد آن تا حد قابل توجه ای کاسته می شود. این دلیل خود بر نام تجاری آفتابگیر تاثیر داشته که موجب نامیدن این وسیله به بادگیر نیز شده است.

 

 

حتی در صورت استفاده از کولر ماشین ، تابش مستقیم آفتاب موجب گرم شدن بخشی از صورت و بدن سرنشینان خودرو می گردد و آسایش را از آنها سلب می کند.این آفتابگیر یا پرده شیشه بغل در انواع خودرو تا ۵۰% می تواند از ورود گرمای خورشید جلوگیری نماید ، لذا علاوه بر ایجاد آسایش، کاهش مصرف سوخت را در خودرو نیز بدلیل استفاده کمتر از کولر به همراه خواهد داشت.

 

قیمت این محصول 85000 تومان

 ]
        
قیمت : 85,000  تومان
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

پشتی صندلی توری

پشتی صندلی توری 

 

                                                           

 
        

قیمت : 65,000  تومان

     

همان طور که می دانید استفاده از پشتی صندلی باعث میشود تا ستون فقرات شما در حالت درست خود قرار بگیرد،که این امر باعث عدم خستگی و بهبود درد های کمر و ... می شود.این پشتی صندلی ساخته شده از تور ضخیم و مقاوم یک گزینه مناسب برای افرادی است که ساعات زیادی را پشت میزو یا در حال رانندگی می گذرانند.

 

 

پشتی صندلی توری مناسب و قابل تنظیم برای انواع صندلی ها می باشد.این محصول شما رادر حین رانندگی بخصوص درمسافتهای طولانی به خوبی همراهی خواهد کرد وباعث جلوگیری از درد کمردرد خواهد شد. با نصب این محصول برروی صندلی اتومبیل خود از کمردرد و عوارض ستون فقرات جلوگیری کنید.

 

 

ویژگی های کلی:

– وسیله ای بسیار پرکاربرد برای خودرو و یا محل کار شما

– مناسب برای پر کردن فضای خالی پشت کمر

_نصب بسیار راحت و آسان بر روی صندلی ماشین

– خنک نگهداشتن پشت شما در روزهای گرم

_بهترین حالت نشستن برای ستون مهره های شما

– افزایش کارایی حین رانندگی یا امور اداری

– ساخته شده از توری با کیفیت

_ممانعت از عرق کردن

 

قیمت این محصول 65000 تومان


 ]
        

قیمت : 65,000  تومان

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا