لوازم خودرو

خرید اینترنتی ، خرید پستی ، کالا را درب منزل تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید.

۳۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4 عددی

 

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4عددی

[ ]
        
قیمت : 85,000  تومان
 

 

آفتابگیر و بادگیر پنجره ماشین 4عددی

 

این وسیله قطعه ایست که برای حفاظت از نور آفتاب و باد و ورود حشرات روی پنجره های خودرو نصب میشود.به اینصورت که پس از باز کردن درب خودرو پرده را روی درب گذاشته و از دو طرف خارجی و داخلی درب مثل لباسی روی پنجره میپوشانید.سپس براحتی درب بسته میشود.شما میتوانید براحتی پنجره را بسته و باز کنید.با وجود پنجره ی باز از آزار شدت باد و صدای آن یا ورود ناخواسته حشرات جلوگیری کنید و همچنین از تابش مستقیم نور خورشید روی پوستتان نیز در امان بمانید.

 

 

دو دلیل برای نصب آفتابگیر وجود دارد. دلیل اول همانطور که از نام آن پیداست برای حفاظت راننده و سرنشینان از مضرات و آزار تابش نور مستقیم به ماشین است. در ابتدا و انتهای روز زمانی خورشید از نزدیک زمین نور افشانی مینماید و راننده را دچار ناراحتی در دید مینماید. که بدلیل دودی بودن این وسیله ونصب آن بروی پنجره های خودرو کمک زیادی در راحت بودن دید راننده در هنگام صبح و یا غروب می نماید.

 

 

دلیل دوم برای نصب آفتابگیر این است که در هنگام رانندگی اگر شیشه خودرو را خواسته باشید باز نمایید با صدای زیاد باد مواجه خواهید شد و همچنین این باد موجب آزار سرنشینان خواهد شد. با نصب این آفتابگیر از ورود باد به داخل خودرو و سروصدای زیاد آن تا حد قابل توجه ای کاسته می شود. این دلیل خود بر نام تجاری آفتابگیر تاثیر داشته که موجب نامیدن این وسیله به بادگیر نیز شده است.

 

 

حتی در صورت استفاده از کولر ماشین ، تابش مستقیم آفتاب موجب گرم شدن بخشی از صورت و بدن سرنشینان خودرو می گردد و آسایش را از آنها سلب می کند.این آفتابگیر یا پرده شیشه بغل در انواع خودرو تا ۵۰% می تواند از ورود گرمای خورشید جلوگیری نماید ، لذا علاوه بر ایجاد آسایش، کاهش مصرف سوخت را در خودرو نیز بدلیل استفاده کمتر از کولر به همراه خواهد داشت.

 

قیمت این محصول 85000 تومان

[ ]

        

قیمت : 85,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کیف تاشوی لوازم پشت صندلی خودرو

کیف تاشوی لوازم پشت صندلی خودرو
[ ]
        
قیمت : 55,000  تومان
 

 

کیف تاشوی لوازم پشت صندلی خودرو

 

میز لوازم پشت صندلی خودرو ، محصولی نوین و بسیار کاربردی برای تمامی خودروها در سفرهای کوتاه و طولانی مدت است . طراحی ظاهری زیبا در عین سادگی را می توان ویژگی نخست محصول عنوان کرد . میز لوازم داخل خودرو ، قابلیت باز و بسته شدن (تاشو) را دارد ، بنابراین در صورت نیاز می توانید سینی را باز و مورد استفاده قرار دهید و در پایان آن را به حالت اولیه خود بازگردانید تا فضای زیادی را اشغال نکند .

 

 

یک ابزار کاربردی برای استفاده در داخل خودرو می باشد که به شما کمک می کند تا در مواقع ضروری و یا مسافرت و ... بتوانید براحتی بسیاری از کارهای خود را با استفاده از این ابزار انجام دهید.مانند کارکردن با لپتاپ در داخل خودرو و یا اینکه براحتی می توانید بعنوان یک میز غذا خوری بر روی آن غذا بخورید.این محصول براحتی پشت صندلی خودرو نصب می شود و مانند یک میز کار یا میز غذاخوری باز شده و کارایی خود را به شما نشان می دهد.

 

 

ویژگی ها

نام کالا : میز لپ تاپ پشت صندلی خودرو

قابلیت قرارگیری لپ تاپ، لوازم تحریر، بطری، سرو غذا و ...

اتصال راحت به پشتی صندلی

ابعاد (بسته شده): 30x35x3.5 سانتیمتر

وزن : 655 گرم

رنگ بندی : مشکی

جنس پارچه برزنتی با کیفیت

با قابلیت تاشدن و دارای زیپ و استفاده بصورت کیف دستی

 

قیمت ابن محصول 55000 تومان


[ ]
        
قیمت : 55,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

قلم تنظیم باد لاستیک خودرو

قلم تنظیم باد لاستیک خودرو
[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
 

 

قلم تنظیم باد لاستیک خودرو




فشار باد مناسب قدرت تایر را در برابرنیروی وزن و شرایط مختلف رانندگی مانند ترمز کردن , شتاب گرفتن و غیره بیشتر می کند .بهترین وضعیت تایر ,با فشار باد مناسب مهیا می شود , بنابراین باید حداقل دو هفته یکبار فشار باد را تنظیم کنید.با همراه داشتن این قلم کوچک و کاربردی در هر مکانی فقط در 5 دقیقه باد لاستیک خودرو را کاملا تنظیم و بهینه کنید.این محصول جهت اندازه گیری باد لاستیک های وسایل نقلیه سبک مورد استفاده قرار میگیرد و از اندازه گیری باد لاستیک های خودروهای سنگین مثل اتوبوس ها و کامیون ها جدا خودداری فرمایید.

 

 

اگر فشار باد خیلی زیاد باشد معایب زیر ظاهرمی شود:

باریک شدن سطح تماس و کاهش قابلیت های تایر و پایداری آن .

سلب آرامش و راحتی در رانندگی!

ساییده شدن بیش از حد قسمت میانی.

قابلیت جذب نیرو های وارده از جاده به لایه های میانی از بین می رود و با کم شدن استقامت آنها در برابر نیروها آسیب پذیریشان زیاد می شود .

به دلیل تجمع نیروهادر مرکز آج ها لایه های لاستیکی در زمان گرم شدن تمایل زیادی به جدا شدن دارند.

 



اگر فشار باد کم باشد معایب زیر ظاهر می شوند:

زیاد شدن مصرف سوخت به دلیل افزایش سطح تماس با جاده

اگر چرخ های جلو کم باد باشند فرمان سفت و یا به یک سمت کشیده می شود

ساییده شدن سریع تر و بیشتر قسمت بیرونی آج ها

در زمان حرکت به دلیل تغییر شکل زیاد در منطقه تماس با جاده حرارت فوق العاده بالا می رود و امکان جداشدن لایه ها بیشتر میشود که این مساله خطرات زیادی در پی دارد.

موج دار شدن و بالا رفتن حرارت در سرعت های بالا

له شدن تیوپبین رینگ و حلقه داخلی تایر

 


مزایای استفاده از قلم تنظیم باد لاستیک:


تنظیم باد لاستیک خودرو
 

کاهش مصرف سوخت

کاهش میزان اصطحلاک ماشین

افزایش شتاب خودرو

احساس آرامش در هنگام رانندگی

100 % تضمینی

تعمیرگاه همراه شماست؟!

فقط در 5 دقیقه باد لاستیک خودرو را کاملا تنظیم و بهینه کنید

کاهش هزینه تعمیر و نگهداری اتومبیل تا 46 % در سال

برای اولین بار در ایران

فقط در 5 دقیقه باد لاستیک خودرو را کاملا تنظیم و بهینه کنید

مناسب برای سفرهای بین شهری

دیگر در جاده ها ساعت ها برای تنظیم باد لاستیک معطل نشوید.

 

قیمت این محصول 65000 تومان

[ ]
        
قیمت : 65,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

رویه صندلی جیب دار خودرو

رویه صندلی جیب دار خودرو
[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
 

 

رویه صندلی جیب دار خودرو

 

این رویه یکی از وسایل تزئینی برای ماشین مورد علاقه شماست.شما با این رویه علاوه بر کمک به تجربه ی رانندگی راحت و زیباتر جلوه دادن صندلی خودروتان, میتوانید از روکش اصلی صندلی خودروتان محافظت کنید و همچنین از فرسوده و کهنه شدن صندلی تان پیشگیری کنید و یا درصورت داشتن صندلی های کهنه ی اتوموبیلتان آنها را با این رویه پوشش داده و نو جلوه دهید.همچنین این رویه دارای جیبی در جلوی آن می باشد که می توانید وسایل خود را مانند تلفن همراه و کیف پول و غیره برای دسترسی سریع و آسان آنجا گذاشته و موقع نیاز دم دستتان باشد.

 

 

شیک و زیبا , مقاومت در برابر سایش ،استفاده ی طولانی مدت با عمر طولانی , تمیز کردن آسان ، و تناسب با تمامی صندلی های استاندارد خودرو از ویژگی های این رویه ی چرم می باشد.شما میتوانید در تمامی فصول سال براحتی از آن استفاده کنید.این رویه دارای نصب و شستشوی آسان بوده و با دوام و کاربردی است و یکی از دکوراسیون داخلی ماشین شما بحساب می آید.این پد صندلی ماشین ضد لغزش است. هر روکش صندلی اتومبیل شامل 2 سگک پلاستیکی (در قسمت عقب صندلی گیر افتاده) ،2 بند بلند برای ستون و 4بند کوتاه (عقب در زیر صندلی ماشین شما) است ،که آن را به طور ایمن بر روی صندلی شما محکم می کند.

 

 

مشخصات کالا :

طول جیب 30 سانتی متر ،

عمق جیب 12 سانتی متر

داخل جیب هم از چرم رویه استفاده شده

عدم استفاده از آستری کفی

پارچه 70 گرمی جهت مقاومت بیشتر استفاده شده

دارای تسمه سگگ دار جهت جلوگیری از سر خوردن و قابلیت تنظیم

دارای دو بند بلند برای بستن به ستون دارای چهار بند کوتاه برای بستن به زیر صندلی خودرو

فری سایز

بسیار سبک

ضد آب

یک لایه ابرقابلیت شستشو

باز و بسته کردن آسان

طراحی ضد لغزش

 

قیمت این محصول 95000 تومان

[ ]
        
قیمت : 95,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین
[ ]
        
قیمت : 35,000  تومان
 

 

واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی ماشین

 

این محصول واکس بازسازی کننده و محافظ چند منظوره قطعات فایبرگلاس مشکی داخل و خارج خودرو با ماندگاری بالا می باشد.تنها با یک بار کشیدن اسفنج آغشته به واکس روی این سطوح میتوانید شاهد نو و پررنگ شدن سطوح فایبرگلاس مثل روز اولش شوید.بدون کوچکترین اثر چربی روی سطح و خشک شدن آنی.میتوانید بلافاصله روی آن دستمال بکشید تا شاهد از بین نرفتن اثر واکس و مقایسه قبل و بعد واکس زدن شوید.

 

 

 از دیگر قابلیت های فوق العاده این واکس می توان به عدم جذب گرد و غبار و جلوگیری از ترک خوردگی و سفیدک زدن سطح اشاره کرد.این واکس و محافظ سطوح پلاستیکی دارای خاصیت آنتی استاتیک و آنتی UV بوده و فاقد چسبندگی می باشد.واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی با فرمولی جدید برای کلیه سطوح پلاستیکی بیرونی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

ایجاد درخشندگی بر روی سطوح پلاستیکی و جلوگیری از ترک خوردگی از ویژگی های بازسازی کننده پلاستیک می‌باشد. استفاده از این محصول باعث بازگرداندن رنگ مشکی به سطوح پلاستیکی می‌شود.واکس بازسازی کننده پلاستیک را واکس بازسازی کننده پلاستیکی مشکی را بر روی اسفنج نرم ریخته و سطوح مورد نظر را تمیز نمایید.برای نوار های مشکی دور درب و سپر ها و نیز آینه های بغل و کلیه سطوح پلاستیکی مشکی می‌توان از آن استفاده کرد.

 

قیمت این محصول 35000 تومان

[ ]
        
قیمت : 35,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

تیغه شیشه پاک کن ماشین 2 عددی

تیغه شیشه پاک کن ماشین 2عددی
[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
 

 

تیغه شیشه پاک کن ماشین 2عددی

 

آیا تا به حال فکرکرده اید برای پاک کردن سطوح و یا شیشه به جزء پارچه می توانید از ابزار مناسب تر و مخصوص این کار استفاده کنید؟ تیغه شیشه پاک کن وسیله مناسب و پرکاربرد در پاک کردن انواع سطوح اعم از سرامیک ، شیشه ،موزائیک یا هرجای مسطح دیگراست.نوارهای سیلیکونی و نرم این شیشه پاک کن ها به راحتی تمام آب و آشغال ها را از روی سطوح پاک خواهند کرد بدون اینکه کوچکترین لک یا خط و خشی بر روی شیشه یا سطح باقی بگذارند.

 

 

نرمی لبه های آن باعث شده که شما با اطمینان خاطر از این که بر روی سطوح شما خط نمی اندازد از آن استفاده کنید و تنها با یک بار کشیدن بر روی سطح مورد نظر بدون نیاز به عمل رفت و برگشت آن را تمیز کنید.دسته ی محکم آن باعث شده است که شما بتوانید فشار مناسب جهت پاک کردن سطوح را به آن وارد کنید و مطمئن باشید که تیغه شیشه پاک کن بر اثر این فشار نخواهد شکست و کاملا مقاوم است.ارتفاع مناسب دسنه ی این تیغ باعث شده سطوحی که در ارتفاع بالا هستند و دسترسی به آن ها مشکل است را نیز نظافت کنید.

 

 

توجه داشته باشید به جنس سیلیکونی نرم و با قدرت این تیغه دیگر نیازی نیست که بعد از استفاده از این تیغه شیشه پاک کن ، مجددا برای پاک کردن سطح از دستمال استفاده کنید چون تنها بایک بار کشیدن آن بر روی سطح به طورکامل آب یا هرگونه لک و کثیفی را از بین خواهد برد. بنابراین همانطورکه گفته شد از این تیغه علاوه بر نظافت می توانید برای جمع کردن آب جمع شده در یک محیط نیز استفاده کنید.در نظر داشته باشید که از این تیغه می توانید برای نظافت و یا پاک کردن بدنه ی خیس ماشین و یا حتی پاک کردن برف و باران جمع شده روی ماشین و مکان های دیگر نیز استفاده کرد.

 

 

مشخصات کلی کالا:

تیغه تمیز کننده شیشه خودرو
- جنس: پلاستیک مقاوم
- تیغه بسیار نرم و منعطف
- جلوگیری از افتادن هر گونه خط و خش و هنگام تمیز کردن
- محافظت از شیشه و جلوگیری از یخ زدگی
- مناسب برای تمام خودرو ها

 

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان

 


[ ]
        
قیمت : 20,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

اسپری چربی زدای نانوسان

اسپری چربی زدای نانوسان
[ ]
        
قیمت : 55,000  تومان
 

 

اسپری چربی زدای نانوسان

 

محلول از بین بنده قوی چربی های سخت نانوسان کافیست یک اسپری به سر بطری نصب‌ نموده و‌ بر روی چربی های سخت مانند ته قابلمه ، هود ، گاز و یا حتی موتور‌خودرو‌ اسپری نمایید،  بعد از ۳ دقیقه با دستمال زبر یا فشار آب گرم تمام چربی ها را از بین ببرید.

 

 

اسپری چربی زدای نانوسان که بر پایه فناوری نانو تولید شده است برای تمیز کردن گاز، چدن گاز، هود، مایکروفر، و تمام ظروف و قابلمه هایی که سیاه شدند یا چربی سخت بسته اند و سایر قسمت های دارای آلودگی های سخت مانند مکانهایی که دسترسی به آنها دشوار است، طراحی شده است . این محصول دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ ای است که بدون آسیب رساندن به سطح می‌تواند به شکلی مطلوب انواع کثیفی ها و آلودگی ها به خصوص چربی های را حتی بدون دخالت دست از بین ببرد .

 

 

مزایا

بدون نیاز به استفاده از دست

تاثیرگذاری بسیار بالا

قابلیت تمیز کنندگی بالا

چربی بر فوق العاده

فاقد ترکیبات مضر

بدون آسیب به سطح

سرعت تمیز کنندگی بالا

استفاده آسان

بدون فرمالین

 

 

نحوه استفاده:

کافیست روی محل مورد نظر اسپری شود و حدودا پنج دقیقه بماند بعد یک فرچه نرم یا مسواک کشیده شود سپس با فشار آب گرم یا یک دستمال چربی ها و کثیفی ها به راحتی از بین میروند.

پیشنهاد می شود برای حصول نتیجه بهتر از فشار آب گرم استفاده نمایید .

در صورتیکه چربی ها روی سطح سخت شده باشد توصیه می شود در صورت امکان با دستمال، آن قسمت از سطح را پاک نمایید .

 

 

شرایط استفاده و نگهداری:

محصول را از نور مستقیم خورشید و یخ زدگی دور نگهدارید .

دمای نگهداری بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد می باشد.

بهتر است در زمان استفاده از دستکش استفاده شود .

توجه داشته باشید در زمان استفاده از محصول برای خودرو, موتور خودرو باید کاملا سرد باشد .

از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها خودداری کنید.

 

قیمت این محصول 55000 تومان

[ ]
        
قیمت : 55,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا

کناره گیر صندلی ماشین 2 عددی

کناره گیر صندلی خودرو 2عددی
[ ]
        
قیمت : 75,000  تومان
 

 

کناره گیر صندلی خودرو 2عددی

 

کناره گیر صندلی خودرو از جنس چرمی در رنگهای مختلف و بصورت نرم و بالشتی تهیه شده و در کنار کنسول دنده وصندلی شاگرد و راننده نصب میشود وضمن زیبایی که به ماشین میبخشد به بهداشت ماشین کمک شایانی میکند و باعث میشود دیگر گوشی ،پول و... به پایین نیوفتد.

 

 

تا حالا برایتان اتفاق افتاده توی در کنار صندلی راننده یا شاگرد که کنارکنسول دنده و صندلی هست گوشی پول ،سیگار فندک وخیلی چیزای دیگر می افتد و دیگر پیدا نمیشود سخت بالا می آید و در برخی موارد مجبور به کشیدن ندلی به عقب برای برداشتنش میشوید.کناره گیر صندلی خودرو این مشکل را حل کرده است.

 

 

ویژگی های کلی کالا:

ابعاد : 5×5×43 سانتی متر

وزن : 200 گرم

جنس : چرم

رنگهای مختلف

تعداد : 2 عددی

محل قرارگیری :بین صندلی و کنسول ماشین

 

قیمت این محصول 75000 تومان


[ ]
        
قیمت : 75,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسان - پریسا